Elektronikus Kutatói Teljesítménytámogató Rendszer (EKTR)
TÁMOP-4.2.2.D-15/1/KONV-2015-0027
Elektronikus Kutatói Teljesítménytámogató Rendszer (EKTR)
Navigáció:
Elektronikus Kutatói Teljesítménytámogató Rendszer (EKTR)
>
Háttérműveltség
>
Válogatás a kutatói háttérműveltség újabb elméleti forrásvidékeiről
>
Nézőpontok az oktatáselmélet új forrásvidékeinek bemutatásához
Nézőpontok az oktatáselmélet új forrásvidékeinek bemutatásához
Nézőpontok az oktatáselmélet új forrásvidékeinek bemutatásához
Az információs kor kihívásainak inter- és transzdiszciplináris értelmezései
Az elektronikus tanulási környezetek rendszerszemléletű értelmezése
Alternatív- progresszív- és antipedagógiai gondolkodásformák, iskola- és oktatáskritikák
Oktatáselméleti szempontból releváns forrásmunkák a média- illetve médiumelmélet területéről
Források a kognitív tudomány és a pszichológia témaköréből, illetve az ezekből építkező oktatáselméleti interdiszciplínák területéről
Kognitív-evolúciós irányultságú szemléletmód, amely az elme és a kultúra kölcsönhatásrendszerére fókuszál
Az elme természetének kérdéseire irányuló filozófiai és neurobiológiai vizsgálódások