Elektronikus Kutatói Teljesítménytámogató Rendszer (EKTR)

TÁMOP-4.2.2.D-15/1/KONV-2015-0027

  • Elektronikus Kutatói Teljesítménytámogató Rendszer (EKTR)
Navigáció: Elektronikus Kutatói Teljesítménytámogató Rendszer (EKTR) > Háttérműveltség > Válogatás a kutatói háttérműveltség újabb elméleti forrásvidékeiről > Nézőpontok az oktatáselmélet új forrásvidékeinek bemutatásához

Nézőpontok az oktatáselmélet új forrásvidékeinek bemutatásához

Nézőpontok az oktatáselmélet új forrásvidékeinek bemutatásához

tartalom
Az információs kor kihívásainak inter- és transzdiszciplináris értelmezései
tartalom
Az elektronikus tanulási környezetek rendszerszemléletű értelmezése
tartalom
Alternatív- progresszív- és antipedagógiai gondolkodásformák, iskola- és oktatáskritikák
tartalom
Oktatáselméleti szempontból releváns forrásmunkák a média- illetve médiumelmélet területéről
tartalom
Források a kognitív tudomány és a pszichológia témaköréből, illetve az ezekből építkező oktatáselméleti interdiszciplínák területéről
tartalom
Kognitív-evolúciós irányultságú szemléletmód, amely az elme és a kultúra kölcsönhatásrendszerére fókuszál
tartalom
Az elme természetének kérdéseire irányuló filozófiai és neurobiológiai vizsgálódások
Készítette: Csernai Zoltán, Eszterházy Károly Főiskola, 2015.
Powered by WordPress | Theme Designed by: r4 here | Thanks to ici, r4igoldfr and http://www.r4igoldfr.fr